tiistai 22. marraskuuta 2011

22/11/11

Yhdestä puusta meidät veistettiin
Päästä varpaisiin

Meillä on ollut tänään vähän känkkäpäivä, yöllä nukahtaminen oli vaikeaa ja sitten herättiin 5 aikaan eikä nukahdettu enään, meinasi itsellekkin tulla jo epätoivo kun ei saannut pientä rauhoittumaan. 
Vein pojan alakertaan äidinviereen että itse pääsin hetkeksi tankkaamaan ja käymään vessassa, tällävälin poitsu sitten nukahti. Tietenkin itseäni ei enään väsyttänyt vaikka huono yö olikin. 

Päivällä pieni känkkä on ollut kokoajan päällä, iltaakohden se on onneksi jo laantunut. 
Isovanhempani kävivät meillä nimipäiväkahvillani jonka jälkeen pistettiin Mion kanssa pötkölleen ja nukahdettiin. Itse nukuin muutaman tunnin ja äitini oli ottanut Mion, syöttänyt pojan ja vaihtanut vaipan. Salkkareiden jälkeen käytiin taas suihkussa ja nyt poika nukkuu joten äidillä on omaa aikaa.

Onneksi Mio on ihanan rauhallinen poika normaalisti, on tyytyväinen lapsi. Tänään on nyt vain ollut poikkeava päivä.


Lapsen kanssa on innostunut lenkkeilystä, ennen raskautta olin tosi laiska käymään lenkillä mutta jotenkin nyt se tuntuu mukavalta kun saa lykkiä vaunuja eteenpäin napit korvilla.  Olen saannut kaikki raskauden aikana tulleet 10 kiloa poiskin jo. Vieläkun saisi toiset 10 pois (:

Mua vähän harmittaa kun en pysty enään imettämään. Synnytyksen jälkeen maitoa lähti tulemaan kuin Valion meijeriltä mutta sitten se loppui viikko sitten kuin seinään, ei tule sitten yhtään. On kurja kun ei saa tarjota lapselleen sellaista ravintoa joka hänelle olisi sitä parasta. Kun meillä korvikkeen juonti vie ilmaa mahaa. Tosin ongelma saattaa myös olla meidän pulloissa, olen huomannut että Ainun tuttipullot ovat todella huonoja vaikka meilläkin on sellaiset koliikkiversio pullot jonka pitäisi päästää ilmaa ulos.

Olen ostanut yhden Tommee Tippee pullon josta olen tykännyt, samoin Mio. Päästää ilmat hyvin pois ja on muotoiltu muistuttamaan rintaa.  Pitää hakea muutama kappale lisää noita ja heivata Ainut jonnekkin kauas pois. 


Olen ajatellut seuraaviksi kirjoittavani ainakin seuraavista aiheista
* Ristiäiset
* Ristijäislahjat
* Lempi bodyt/potkarit/hupparit/housut
* Ja tietenkin Mion ensinmäisestä elinkuukaudesta ja tulevista ajoista.


Kai sitä voisi ottaa rennosti ja kerätä voimia jos tämäkin ilta on vaikea, mutta ollaan positiivisia ja toivotaan että Mio on tänäiltana oma rauhallinen itsensä.

Haluan kyllä antaa ison kiitoksen äidilleni joka jaksaa olla tukenani ja auttaa minua Mion kanssa jos apua tarvitsen. Kiitos äiti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti